Supangle (yumurtasız)




Lezzetli pratik sadece 10 dk hazırlayabileceğiniz 👌supangle tarifi arkadaşlar..(yumurtasız)

4 kişilik için.

Malzemeler 
1 kg süt 
3 yemek kaşığı tepeleme un
1 su bardağından bir parmak eksik toz şeker 
4 yemek kaşığı  kakao(tepeleme)
1 tatlı kaşığı tereyağı 
100 gr bitter ya da sütlü çikolata (isteğe bağlı)
Kek dilimi veya bisküvi (isteğe bağlı)

🥣🥣Nasıl Yaptım 

Sütü tencereye alıp un,şeker ve  kakaoyu ekleyip iyice çırptım .Orta ateşte ocağa koyup sürekli karıştırarak kıvam alıp koyulaşana kadar pişirip ocaktan aldım.
İçine  tereyağı ve çikolatayı ekleyip çikolata eriyene kadar karıştırdım.Daha sonra 1 dk kadar mikserle çırpıp servis kaselerine aldım.Üzerine arzu ettiğiniz malzemeleri kullanarak süsleyebilirsiniz.Ben rendelenmiş çikolata kullandım.Denemek isteyenlere şimdiden afiyet olsun🖐🌸




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder