Limon Soslu Tavuk


✍tarifi (kemikli kemiksiz) arzu ettiğiniz tavuk etiyle hazırlayabilirsiniz..
Malzemeler 
Tavuk Göğsü 
Karabiber
1 tane limon
1 büyük su bardağı sıcak su 
2 diş sarımsak 
Tuz
Tereyağı 
🥣🥣Nasıl Yaptım 

Öncelikle tavuk etini fileto şeklinde (çok ince olmayacak şekilde) hazırladım.İki buzdolabı poşetinin arasına,filetoyu yerleştirip döverek biraz incelttim. Hazır olan etleri karabiber, limon kabuğu rendesi, tuz ve biraz zeytinyağı ile ovalayıp marine edip dinlendirdim(30 dk kadar).
Daha sonra tavayı ocağa alıp, tereyağı ekleyip etleri kızarana kadar pişirdim. Kızaran etlerin üzerine 1 bardak sıcak su, yarım limon suyu, dilimlenmiş yarım limonu,2 diş sarımsak rendesi ekleyip hafifçe karıştırıp kapağını kapattım.Ara ara karıştırarak 20-25 dk kadar suyunu çekene kadar pişirdim.(ben suyunu tamamen çekene kadar pişirdim siz hafif soslu bırakabilirsiniz)Denemek isteyenlere şimdiden afiyet olsun 🖐🌸


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder