Karamelize Soğanlı Yoğurt


Kaydetme ve denenme rekoru kıran soğan gömme tarifime yeni bir alternatif..Fırın kullanmadan tavada yapabilir miyim diye çok mesaj aldım.Hatta deneyip benimle paylaşan takipçilerim de vardı🖐❤ Sürekli hazırladığım bir dip sos tarifinden yola çıkarak tavada yapmaya karar verdim ve soğanları bir güzel karamelize edip yoğurtla buluşturdum👌👌Nefis oldu gerçekten.
Size yine tavsiye ederim öneririm demiyorum arkadaşlar ,önce Soğan Gömme tarifimi,sonra bu tarifi kesinlikle denemelisiniz 🖐

Denemeyenler için soğan gömme tarifim hemen biraz aşağıda👇👇 ekli 

🥣🥣Nasıl Yaptım 
Süzme yoğurdu limon suyu, karabiber ve tuz ile karıştırıp servis tabağına aldım.Soğanları piyazlık doğradım(çok ince olmayacak şekilde)
Tavaya soğanları ekleyip kısık ateşte yavaş yavaş karıştırarak yakmadan iyice karamelize ettim.Karamelize olunca kimyon, birazcık kekik ve tuzunu ilave edip bir iki karıştırdım,daha sonra yarım fincan nar ekşisini yarım fincan su ile açıp üzerine döktüm. Hafifçe çektirip biraz zeytinyağı ekleyip ocaktan aldım.Sonrası direkt hazır olan yoğurdun üzerine👌👌 

Malzemeler 
1 kase süzme yoğurt 
Yarım çay kaşığı karabiber
Yarım limon suyu (küçük limon)
Tuz

Karamelize soğan için
2 tane kuru soğan 
Yarım kahve fincanı nar ekşisi 
Yarım çay kaşığı kimyon
Azıcık kekik
Yarım kahve fincanı su
Zeytinyağı 
Tuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder