Çıtır Patatesli Marul Salatası


Akşam yemeğinizin yanına çıtır çıtır kızartılmış patates ile  yine @yemeknett ‘e özgü 👌bir salata önerisi...Alternatif malzemeler kullanarak da hazırlayabilirsiniz(salatalık,maydanoz,dereotu sevdiğiniz baharatlar)


Malzemeler 
Marul
1 tane kuru soğan (küçük)
Konserve mısır
Karabiber
1 kase süzme yoğurt 
2 yemek kaşığı mayonez

Üzeri için 
1 tane patates
2 yemek kaşığı un
Tuz

🥣🥣Nasıl Yaptım 
Marulun sert kısımlarını iri iri doğrayıp genişçe bir kaseye alıp üzerine 1 tane piyazlık doğranmış kuru soğan ve konserve mısır ekledim.
Süzme yoğurdu mayonez yarım limon suyu, karabiber ve  tuz ile karıştırıp marul ile harmanlayıp servis tabağına  aldım.
Üzeri için 1 tane patatesi rendeleyip suyunu iyice sıktım.2 yemek kaşığı unu üzerine serpiştirip karıştırdım süzgeçte sallayıp fazla unundan arındırıp sıvıyağda kızartım.Sonrası salatanın üzerine 👌👌denemek isteyenlere şimdiden afiyet olsun 🖐🌸


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder