Brüksel Lahanası Salatası (soğanlı)


😏 hiç sevmem demeyin,bir daha düşünün arkadaşlar...En fazla protein içeren sebzelerden birisi, portakaldan üç kat daha fazla C vitamini içeriyormuş faydaları say say bitmeyen cinsten yani.Siz de bu şirin yumruları damak tadınıza göre uyarlayıp bir şans verebilirsiniz.Ben sirke ve zeytinyağı ile tatlandırdım .Siz arzu ederseniz limon ve tereyağı kullanarak hazırlayabilirsiniz.

Brüksel Lahanası Salatası (soğanlı)

Lahanayı bir kat soydum,soğanları da temizleyip hepsini ikiye böldüm.Genişçe bir tavaya alıp üzerine 1 su bardağı su ve tuz ekleyip suyu çekene kadar pişirdim.Suyunu çekince zeytinyağı ekleyip sürekli karıştırarak hafifçe kızarttım. Karabiber ,pul biber, sarımsak  kekik,sirke ile tatlandırıp salatamı tamamladım.Denemek isteyenlere şimdiden afiyet olsun 🖐🌸🌸


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder