Peynirli Kırmızı Pancar Salatası


Kırmızı pancar ve peynirin uyumu.. denemeyen varsa kaydedip denemesini tavsiye ederim.Ben tulum peyniri kullandım arzu ederseniz lor,kuru çökelek,ezine peyniri, seviyorsanız keçi peyniri taze soğan,nar ekşisi, ceviz içi damak tadınıza göre uyarlayabilirsiniz..Tek püf noktası sosunun pancarlar sıcak veya ılıkken dökülmesi.. 

🥣🥣Nasıl Yaptım 
2 tane kırmızı pancarı yıkayıp kabuklarıyla beraber haşladım. Haşlanan pancarların kabuklarını soyup küp küp doğradım.Sosu için sirke, 1 diş sarımsak, karabiber, tuz ve zeytinyağını iyice karıştırdım.Ilık olan pancarların üzerine döküp harmanladım.Üzerine küp küp doğranmış tulum peyniri (veya rendelenmiş)ve ince kıyılmış maydanoz ile salatamı tamamladım. Denemek isteyenlere şimdiden afiyet olsun 🖐🌸


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder