Marineli Soğan

Salatalar,pratik tarifler,soğanlı salatalar  o kadar çok ilgi görüyor ki ,  beni bu kadar kişi takip etmiyor, nasıl bu kadar kaydediliyor diye  şaşırıyorum🤔 🙂Yine suyuna banmalık, evde bulunan malzemelerle  hemen hazırlayabileceğiniz bir tarif.. 

🧅🧅🧅Malzemeler 
Büyük kuru soğan 
1 yemek kaşığı toz şeker 
Kekik
Karabiber
Biberiye 
Pulbiber 
Sirke(Yarım çay bardağından biraz fazla kullandım kendinize göre belirleyebilirsiniz)
Tuz 
Zeytinyağı 
Tereyağı 
1 su bardağı su
Tuz
🥣🥣Nasıl Yaptım 
Soğanların uçlarından hafifçe kesip dış kabuğundan bir kat temizleyip yıkadım.Ortasından 2’ye böldüm.
Genişçe bir kaseye baharatlar, sirke,toz şeker,tuz biraz da zeytinyağı ekleyip karıştırdım;üzerine 1 su bardağı su ekleyip soğanları iç tarafına doğru kapatıp sosa buladım (üzerini kapatıp 1 saat dinlendirdim vaktiniz varsa daha uzun tutmanızı öneririm ).
Dinlenen soğanları fırın kabına dizdim, kalan sosu da üzerine döküp son olarak tereyağı parçalarını ekleyip 200 derecede soğanlar kızarana kadar fırınladım.Servis yaparken üzerine ince kıyılmış maydanoz..Denemek isteyenlere şimdiden afiyet olsun🖐🌸


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder