Sebze Çorbası


Çorbasız gün geçiremem zamanlarına geldik yinee🙂 hava birden soğudu😌 Evde hangi sebze varsa ekleyip ceşitlendirebileceğiniz, çocuklarınıza kabağı,patates  annemmm oo😉🙂diye yedirebileceğiniz vitamin deposu bir tariftir sebze çorbası..Kaydedip denemenizi öneririm.

🥔🥕🧅🧄🌶🥒Malzemeler 
1 tane kuru soğan 
1 diş sarımsak 
1 tane küçük kabak
1 tane havuç 
1 patates
Yarım kapya biber
2 su bardağı su
3 su bardağı et suyu kulandım)
3 yemek kaşığı krema ya da bir kahve fincanı süt
Karabiber 
Tuz

🥣🥣Terbiyesi için 
3 yemek kaşığı un(silme)
Bir kase yoğurt 
Yarım limon suyu
Ben terbiyesine yumurta sarısı koymuyorum arzu eden 1 yumurta sarısı ekleyebilir.

🥣🥣Nasıl Yaptım 
Önce pancarı yıkayıp (kabuklarıyla)biraz haşladım.
Şoklayıp kabuklarını alıp geniş bir kaseye doğradım.Üzerine nohut,ceviz içi,tahin,bolca kimyon ekleyip, bir blender yaptım.Sonrası servis tabağına, üzerine de zeytinyağı ekleyip, finalide tabiiki soğanla tamamladım.Denemek isteyenlere şimdiden afiyet olsun 👋👋

2 yorum: