Yeşil Elmalı Pazı Salatası

 
 Bir bağ pazı,bir tane ekşi yeşil elma birazcık bulgur ile ile bu nefis salatayı hazırlayın arkadaşlar.Bazı tariflerimi  herkesin denemesini gerçekten çok istiyorum.Bu tarifte onlardan biri,vitamin deposu pazıya karşı emin olun fikriniz değişecek.

✍Pazı salatasının farklı versiyonları bazı cafe ve restoranların özel menüsünde  bulunur ve müdavimleri çoktur.Siz de içeriğini damak tadınıza göre çok rahat uyarlayabilirsiniz ;ceviz, acı biber, pul biber,taze soğan, nar tanesi gerisi yine sizin damak tadınıza kalmış 🖐🌸

🥣🥣Nasıl Yaptım 

1 bağ pazıyı temizleyip kuruladım.Sert kısımları hariç  ince  ince doğradım. 1kahve fincanı ince bulguru sıcak su ile ıslatıp yumuşattım.1 tane yeşil elmayı ince ince doğrayıp hepsini genişçe bir kaba aldım.Üzerine karabiber, nar ekşisi, tuz ve  bol zeytinyağı ile harmanlayıp salatamı tamamladım🖐.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder