Kahveli Kek


Kahve sevenler👌👌bir kek tarifi  denemenizi tavsiye ederim. 

Kahveli Kek..
Malzemeler
4 tane yumurta (büyük yumurtada 3 yeterli geliyor)
1 su bardağı toz şeker 
Yarım su bardağı sıvıyağ 
5 tane karanfil(toz haline getirilmiş)
1 çay kaşığı tarçın 
2 yemek kaşığı granül kahve
1 su bardağı ılık su
1 paket vanilya 
1 paket kabartma tozu 

🥣🥣Nasıl Yaptım 
Yumurta ve şekeri krema kıvamına gelene kadar çırptım.Sonra 1su bardağı ılık su ile kahveyi açtım,sırasıyla sıvıyağ ,kahve, toz haline getirilmiş karanfil ve tarçını ilave edip karıştırmaya devam ettim.En son elenmiş un ,vanilya ve kabartma tozunu ekleyip unu karışıma iyice yedirdim.Hazır olan hamuru yağlanmış kek kalıbına döküp 170 derecede kürdan testinden geçene kadar pişirdim.Üzerine fotoğraf için benmari usulü eritilmiş beyaz çikolata döktüm.İsteğe bağlı kullanabilirsiniz..Denemek isteyenlere şimdiden afiyet olsun 🖐🌸

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder