ÇİLEKLİ MİLKSHAKE



Evde kolayca milkshake yapmak mümkün.Kendi milkshake 

tarifinizi oluşturup, damak tadınıza göre yaratıcılığınızı 

konuşturup, harika milkshake çeşitleri hazırlayabilirsiniz..

Pudra şekeri kullanmayıp, tarifteki dondurma miktarını ve 

meyve miktarını kendinize göre şekillendirebilirsiniz.
Malzemeler

1 büyük su bardağı süt

2 parça buz

100 gr çilek

2 top dondurma

1 yemek kaşığı pudra şekeri (şeker oranını ayarlayabilirsiniz)



Yapılışı

Çilekler temizlenip  iri iri doğranır.

Blenderda püre haline getirilip, üzerine dondurma süt ve pudra şekeri ilave edilir.

Tekrar blenderdan geçirilip (köpük köpük olana kadar)

Servis için hazırlanan milkshake bardağa dökülüp buz ile servis yapılır.AFİYET OLSUN..





7 yorum:

  1. Harika gorunuyor, ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  2. Yazının başlığını okur okumaz çıldırdım desem yeridir :)) Çilekli milkshake arsızı ben bunu görünce nasıl mutlu oldum anlatamam :)

    YanıtlaSil
  3. Evde hiç denememiştim.Benim kızlar bayılır buna ♥

    YanıtlaSil