FIRINDA KREMALI PATATES KABAK


Lezzetli ve kısa sürede bir yemek yapmak istiyorsanız doğru tariflerden biri .Ana 

yemeklerinizde, ara sıcak menüsüne ekleyebileceğiniz harika bir şeçenek. Neden 

jülyen doğradığıma gelince çocuklara kabağı hissettirmeden tükettirmenin bir yolu sadece, 

sizinde  böyle bir sorununuz varsa,  bu yöntemi deneyebilirsiniz,yoksa  dilim dilim 

kesebilir afiyetle tüketebilirsiniz.

Malzemeler

5 tane patates

2 tane kabak

1 paket süt kreması

1 çay bardağı süt

1 yemek kaşığı tereyağ

Kaşar peyniri

Karabiber

Tuz


Yapılışı

Patatesler ve kabak soyulur, jülyen şeklinde kesilip geniş bir kaba alınır.

Üzerine krema ,1 çay bardağı süt karabiber ve tuz ilave edilip karıştırılır.

Fırın kabı çok az tereyağ ile yağlanır.

Hazırlanan patates ve kabak fırın kabına yerleştirilip 200 dereceli fırında kızarana kadar pişirilir.

Pişmesine yakın üzerine  kaşar peyniri rendesi dökülüp sıcak servis yapılır...AFİYET OLSUN..



4 yorum:

  1. elinize sağlık ben buna havuç ekleyerek 3lü kombinasyonda yapıyordum, eminim böyle de güzeldir <3

    YanıtlaSil
  2. Farklı ve güzel bir tarif olmuş ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
  3. kabakları jülyen doğramak çok iyi fikir yapayım ben bunu..

    YanıtlaSil
  4. Ben sebzeleri küp küp doğruyorum oda güzel oluyor tavsiye edrim

    YanıtlaSil