KAŞAR PEYNİRLİ KIRMIZI BİBER


Kahvaltı sofralarının  keyfi bir başka olur.Aile için en keyifli anlardan biridir,

Kahvaltı hele birde hafta sonuysa,aheste aheste  güzel sohbetler eşliğinde  insanı mutlu kılar .

Bu yüzden hafta sonu kahvaltı hazırlarken bir  başka özenir, değişik alternatifler ararız.Bu tarifte 

kolayca yapılabilecek hazırlık aşaması zaman almayan yumurtalı, patatesli  versiyonlarını da 

yaptığım bir tarif..Belki size de bir fikir olur..


Malzemeler

4 tane kırmızı biber 

1 çay kaşığı kekik

Yarım çay kaşığı karabiber

Pul biber

Zeytin yağ

Tereyağ

Tuz

Rendelenmiş kaşar peyniri

Yapılışı 

Biberler temizlenip küp küp doğranır.

Tavaya  zeytinyağ ve tereyağ eklenip  kızdırılır, biberler karıştırılarak sotelenir.(5 dk)

Sotelenen biberlerin üzerine baharatları ve tuzu  ilave edilip  karıştırılır.

Üzerine rendelenmiş kaşar peyniri  döküp tavanın ağzı kapatılır. (2 dk kadar) sıcak olarak servis 

yapılır. AFİYET OLSUN..




21 yorum:

  1. Görünümünü çok beğendim. Çok da pratik bir tarif.. kolayca hazırlanabilecek güzel bir lezzet... ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. akşam yemeklerinde güzel bir ara sıcak olabilir. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet akşam yemeklerinde ara sıcak olarak yapılabilir teşekkürler

      Sil
  3. Değişikmiş ben bunu hafta sonu için not edeceğim.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
  4. oo çok hoş olmuş nefis yani ana yemek gibi yerim ben bunu şahsen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ana yemek gibi yenebilecek bir lezzet gerçekten

      Sil
  5. Elinize sağlık, nefis görünüyor (:

    YanıtlaSil
  6. Harika görünüyor.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. yemede yanında yat cinsinden olmuş sunum şahane ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel görünüyor, lezzetini tahmin edebiliyorum ve bu beni acıktırıyor :D

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim blog ziyaretlerinde benimde başıma geliyor kendimi mutfağa atıyorum.

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık çok severim kırmızı biberi buna yakın bir tarifle ben de yaparım sık sık :)

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize sağlık çok severim kırmızı biberi buna yakın bir tarifle ben de yaparım sık sık :)

    YanıtlaSil
  12. Guzel bir tarif.. Ellerinize saglik..

    YanıtlaSil