TRUFF




Tatlı krizlerini bastırabilecek, artan kekleri değerlendirebileceğiniz 

pratik harika bir tarif..Ben kızımın doğum günü için hazırlamıştım. 

Sunumu rahat, görsel olarak güzel, tadı şahane olan bu 

tarifi denemenizi öneririm.



Malzemeler

2 paket kakaolu kek

1 paket süt kreması

1 paket bitter çikolata

1 Su bardağı çekilmiş ceviz içi yada fındık

Süsleme İçin

Damla çikolata

Ceviz içi

Hindistan cevizi

Pasta Süsü

Kakao

Arzu ettiğiniz malzemeleri kullanabilirsiniz

Yapılışı

Sos tenceresine krema alınıp içine bitter çikolata küçük küçük kırılıp eriyene kadar karıştırılır.

Kek yoğurma kabına ufalanıp içine ceviz eklenip krema ile yoğrulur.

Yoğrulan truff en az 2 saat buzdolabında dinlendirilir.

Dinlendirilen truff küçük küçük top yapılarak arzu ettiğiniz malzemeye bulanır.

Tekrar buzdolabında dinlendirilip ortasına kürdan batırılarak  servis yapılır.




17 yorum:

  1. mmmm.. harika görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum şu trufflara. Daha dün oğlum istemişti "anne top yaparmısın" diye..:) Tarifiniz çok işime yarayacak.. Ellerinize sağlık.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. kolay bir tarifmiş bana bayagı zormuş gibi geliyordu :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ay nefis ve süper fikir ben de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  5. bayramda misafirler için güzel bir secenek.. elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Elinize sağlık. Güzel bir ikramlık olmuş

    YanıtlaSil
  7. çok seviyorum bayramların vazgeçilmez ikramıdır benim eline sağlık
    www.hadisofraya.com

    YanıtlaSil
  8. bunlar harika, hem nefis görünüyor, hem pratik..elinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. ilk fırsatta yapmak istediğim bir tatlı

    YanıtlaSil
  10. Nefis olmuş ellerine sağlık.Bayram çikolatamı almamış olsaydım yapardım doğrusu.

    YanıtlaSil
  11. Özellikle kahve saatlerinde çok iyi bir arkadaş olur bence. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Çocukların doğum günleri için ideal bir tarif..Çocuklar çok mutlu oluyorlar...Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  13. Yine her zaman olduğu gibi bugünde güzel bir tarif yayınlamışsınız elinize sağlık teşekkürler.

    http://microsoftteknolojileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. İştah açıcı görünüyor. Ellerinize sağlık. Çok sevdiğim ve lezzetli pratik atıştırmalıklardan.

    YanıtlaSil
  15. Ellerinize sağlık. Evet pratik ve lezzet dolu. Misafirlerime sıklıkla yaparım. Görüntüleri harika olmuş.

    YanıtlaSil