ZEYTİN SALATASI


Günaydın....Mutlu huzurlu bir pazar diliyorum herkese...Bugün size  kısacık tarifiyle nefis bir

kahvaltı  (meze) tarifi vermek istiyorum, içeriğini değiştirebilir arzu ettiğiniz malzemeleri

rahatlıkla kullanabilirsiniz..




Malzemeler

1 kase yeşil zeytin

2 dal taze soğan

Maydanoz

İsteğe bağlı közlenmiş kırmızı biber

Ceviz içi

1 tatlı kaşığı kekik

1 tatlı  kaşığı pul biber

Nar ekşisi

Zeytin yağ

Yapılışı

Öncelikle zeytin çekirdeklerinden arındırılır.

Yeşillikler doğranıp baharatlar ve nar ekşisi ile harmanlanır.




3 yorum:

  1. Hem sağlıklı hem de çok güzel bir salata.. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Bende daha önce davetli olduğum bir kurs yerindeki arkadaşlardan yemiş ve çok beğenmiştim..Aynısını yapmıştım kırma zeytinle harika oluyor...Gözlerim bayram etti yemiş kadar oldum ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. çok lezzetli oluyor. ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil