ÇİĞ BROKOLİ SALATASI


Brokoliyi  haşlamadan vitamin değerini yitirmeden tüketmek 

isteyen sebze severler denemenizi şiddetle tavsiye ederim..




Malzemeler

500 gr brokoli

1 kase ceviz içi

1 diş sarımsak

1 kase temizlenmiş nar

Nar ekşisi

Zeytin yağ

Tuz

Yapılışı

Öncelikle brokoli yıkanıp dallarından ayrılır.

Mutfak robotunda brokoli hafif dişe gelecek kadar çekilir

Ceviz içi ve 1 diş sarımsakta aynı şekilde robotta çekilir.

Brokoli, ceviz, temizlenmiş nar taneleri iyice .harmanlanıp zeytin yağ ve nar sosu ile tadlandırılıp 

servis yapılır.AFİYET OLSUN..




10 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor... Cevizi de eklemişsiniz ki harika olmuş.....:)

    YanıtlaSil
  2. Brokoliye açıkcası hiç alışamadım, faydası çok olan bir sebze ama ben tadını sevemiyorum. Bir de böyle denemek lazım sanırım.

    YanıtlaSil
  3. Brokoli mutlaka tüketmemiz gereken ama hep ihmal ettiğimiz bir sebze.tesekkürler bu güzel tarif için.

    YanıtlaSil
  4. şişkinlik yapmaz mı acaba diyorum:( Görüntü harika olmuş , elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çiğ hiç denememiştim ama görüntü süper. Yeşil bir dağ gibi ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  6. Çiğ salata çok iyi fikir aslında, epey lezzetli görünüyor. elerinize sağlık

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
  7. sebzelerin böyle pişirilmeden vitaminini kaybetmeden tüketilmesine bayılıyorum. bir de evdekilere yedirebilsem :(

    YanıtlaSil
  8. Çiğ olarak da çok faydalı ama bizim evde hafif haşlanmış olarak tüketilir, hatta dün akşam sofradaydı kendileri ellerine sağlık nefis..

    YanıtlaSil
  9. Çiy olarak yiyemedim ama siz baya ezmişsiniz bu şekilde deneyeceğim. Benim oğluşlar brokoliyi çok sever :)

    YanıtlaSil