MISIR GEVREĞİ KURABİYESİ


Yapılışı son derece basit tadı muhteşem olan bu tarz tarifleri çok seviyorum. On dakikada

hazırlayabileceğiniz kahve ve çay saatlerinizde size eşlik edebilecek nefis bir atıştırmalık, sıradışı

bir tarif denemenizi şiddetle tavsiye ederim..




MALZEMELER

250 gr mısır gevreği

3 tane metro çikolata

100 gr tereyağ

3 yemek kaşığı bal

1 su bardağı çekilmiş ceviz içi

Yapılışı

Tencereye tereyağ eklenip eritilir.

Üzerine küp küp doğranmış çikolata eklenir.

Orta ateşte sürekli karıştırarak çikolatanın erimesi sağlanır.

Eriyen çikolataya mısır gevreği, bal ve ceviz eklenir.

Mısır gevreği çikolata sosu ile iyice harmanlanıp ocaktan alınır.( 5 dk)

Kahve fincanı içine hafif bastırıp ters çevrilir.

Dilerseniz kağıt kek kalıplarında servis yapabilirsiniz.

Yine arzu ederseniz üzerine çikolata sosu dökerek servis yapabilirsiniz.AFİYET OLSUN..












8 yorum:

  1. Pratik bir kurabiye. Ev sahibini kurtaricii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle kurtarıcı bir tarif..

      Sil
  2. Bu kurabiyeyi hep yapmak istiyorum ama nedense fırsatım varken ne yapayım diye düşünürken aklıma gelmiyor.

    YanıtlaSil
  3. Müthiş görünüyor…
    Ellerinize sağlık…
    Sevgilerimi bıraktım…

    YanıtlaSil
  4. Misafir sofralrına güzel bir sunumluk olmuş...

    YanıtlaSil
  5. hem kolay hemde şık bir sunum ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Pratik tariflere bayılıyorum. Bunu da çok sevdim. Ellerinize sağlık. www.acemiden.com

    YanıtlaSil